Citizen-Ads

Desi se aloca bugete uriase pentru publicitate si marketing, cei care lucreaza in domeniu nu vor putea sa obtina niciodata tot ceea ce isi doresc, oricat de bine ar targeta si ar segmenta publicul, pentru ca mintea umana e foarte complexa si greu de „ghicit”. Marketerii viseaza insa la o zi in care clientii sa faca totul pentru ei. User Generated Content, iata noul concept despre care poate ati mai auzit, un concept simplu, cu efecte interesante.

Practic ai un client care a primit un telefon si face un video in care desface cutia, iti arata cum functioneaza, spune involuntar ce ii place, ce nu, la ce sa fie atenti alti useri. Un studiu din 2013 despre comportamentul adultilor pe Internet a ajutat la rafinarea acestor descoperiri. Doar 1 din 10 adulti au incredere in reclame online sub forma de banner sau in publicitatea directa, insa mai bine de 70% vor avea incredere in produsele si calitatile lor daca le aud de la niste oameni obisnuit, care fac un review sincer, chiar daca mai stangaci. Si uite asa se naste un nou model de advertising, in care brandurile au producatori de continut de top si disemineaza continutul mai rapid si mai eficient. In viitor linia destul de fragila dintre consumatori si marketeri va deveni asa de greu de observat incat reclamele vor fi targetate, personale, uneori parca prea apropiate de cei carora li se adreseaza.

Cea mai mare realizare va fi faptul ca nici macar nu vom mai privi reclamele ca pe niste promovari, reclame la produse, ele vor fi mai degraba un fel de indrumare, de realitate pe care noi nu am vazut-o pana atunci, nu ne-am dat seama de ea, dar o descoperim cu placere.

FacebookGoogle+LinkedInTwitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *