Cum sa ai fotografii de produs de calitate pentru magazinul tau online?

Daca ai o afacere personala si tocmai ti-ai deschis un magazin online primul lucru la care trebuie sa te gandesti este fotografia de produs. Degeaba ai descrieri foarte bine facute daca ai fotografii de slaba calitate si cu un zoom simplu. Fotografiile de produs ii pot determina pe clienti sa cumpere un anumit produs sau sa caute alt site unde il pot vedea si analiza mai usor.

De exemplu, daca ai poze de produs 360, care se pot roti si care permit un zoom digital de calitate clientii vor putea sa vada in detaliu fiecare parte a produsului, retururile vor scadea, nu va mai exista o decizie de cumparare luata foarte greu, conversiile produselor vor creste si ele. Sa obtii poze de produs de calitate si usor de accesat este destul de dificil.

Ai nevoie de aparat de fotografiat de ultima generatie, de cunostinte de prelucrare a fotografiilor, de un mediu special in care sa faci fotografii si de multa rabdare. Sunt destule firme specializate in realizarea de fotografii 360 de grade, rapid si in conditii tehnice foarte bune, care pot oferi si fotografii pentru prelucrari ulterioare si pentru retele de socializare, cu preturi bune.

Firmele de acest gen au deja o multime de fotografii de produse facute pentru diverse firme, stiu exact cum sa scoata in evidenta mai bine caracteristicile lucrurilor fotografiate, garanteaza calitatea fiecarei fotografii. Cine nu isi permite sa apeleze la serviciile lor, care pot fi destul de scumpe mai ales pentru cei aflati la inceput de drum fotografia de produs se poate realiza si intr-un studio propriu.

In afara de produs si un mediu de lucru aranjat, cu iluminare naturala si artificiala, cel care se ocupa de fotografiile de produs va avea grija de corectarea temperaturii de culoare, de taierea partilor care nu sunt asa de importante din imagine, de rotirea produselor. Ca sa obtii o poza de produs buna trebuie sa ajustezi corect nivelul de alb si negru, gri, saturatia, fotografiile trebuie redimensionate si aduse la rezolutii apropiate de cele cerute de layout-ul site-ului.

De asemenea ca sa ai fotografii de produs splendide trebuie sa alegi de fiecare data rezolutii cat mai mari si filtrele speciale puse la dispozitie de aparatul de fotografiat profesionist. Cu aceste cateva ajustari si multa atentie puteti avea fotografia de produs perfecta, chiar si in 2D, iar daca vanzarile nu sunt cele dorite puteti investi oricand in fotografii de produs 360.

FacebookGoogle+LinkedInTwitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *